Digital rådgivning

Det digitale fylder mere og mere i hverdagen, og brugt rigtigt giver det jer mange muligheder for at øge omsætning, kundetilfredshed og indtjening. Men fra den indsigt til reel handling kan der være lang vej, og ikke alt, hvad der er digitalt, er nødvendigvis godt. Det varierer fra branche til branche og kræver, at man kigger på sin samlede forretning og kundegrundlag og til bunds forstår, hvor digitale løsninger kan skabe reel konkurrencekraft. Og hvor man skal holde fingrene væk. For den menneskelige kontakt spiller stadig en vigtig rolle inden for de fleste former for salg og service. Så det gælder om at finde det optimale mix.

Få gavn af andres erfaringer

Her kommer jeg ind i billedet. Siden 2. halvdel af 90’erne har jeg rådgivet virksomheder om deres udnyttelse af de digitale muligheder og på den baggrund skabt processer, løsninger og kampagner, der har virkelig har rykket. Til gavn for virksomhederne OG deres kunder. For det er ved at kombinere de to faktorer, at den store gevinst ligger. Og det er ikke hvem som helst, jeg har rådgivet. Klik her for at se nogle af de virksomheder, jeg har arbejdet med.

Det handler om processer – og tilfredse kunder

Jeg rådgiver ud fra et strategisk-analytisk perspektiv, hvor jeg kigger på jeres afsætningsproces, serviceleveranceproces og jeres kunder.

Kontakt os

Lad os tage en snak om jeres ønsker og udfordringer.

Den første snak er altid gratis.

Kontakt Stig Andersen på
20 43 79 10
eller
andersen@subsupport.dk