Analyser
Et gammelt ordsprog siger, at én analyse er mere værd end 1.000 meninger. I hvert fald når der skal træffes vigtige beslutninger. Her kommer jeg ind i billedet. Igennem 25 år i marketing- og reklamebranchen har jeg udviklet og gennemført et utal af analyser for at sikre det bedst mulige vidensgrundlag for beslutninger, der ofte har drejet sig om at bruge millioner efterfølgende.
Jeg har erfaring med både kvalitative og kvantitative analyser, og min værktøjskasse rummer både interviews, spørgeskemaer og digitale surveys. Det kan fx være med disse formål for øje:
- Kundeanalyser
- Kundetilfredshedsanalyser
- Kundeafgangsanalyser
- Medarbejdertilfredshedsanalyser
- Produktudviklingsanalyser
- Konkurrentanalyser
Fra indsigt til handling – få hjælp til at blive på sporet
Jeg kommer med udkast til undersøgelsesdesign/-metode, finpudser det sammen med jer, kontakter respondenterne, indhenter, konsoliderer og analyser data, afrapporterer og kommer endelig med forslag til forbedringer/handling. For analyser uden efterfølgende handling er i mine øjne spild af tid og penge.
Med mig som jeres analysepartner vil I altså få en person, der ikke kun kan afdække de ømme punkter, men som også kan komme med forslag til løsninger, der rykker. Og jeg holder gerne fast i samarbejdet, efter at analysen er gennemført, så I får en, der kærligt-bestemt kan hjælpe jer med at holde fast i de trufne beslutninger, når I igen bliver ‘overmandet af hverdagen’.
Kontakt os
Lad os tage en snak om jeres ønsker og udfordringer.
Den første snak er altid gratis.
Kontakt Stig Andersen på
20 43 79 10
eller
andersen@subsupport.dk